Az oldal cookiekat használ a felhasználói élmény javítása érdekében. Erről bővebben az adatvédelmi nyilatkozatban olvashatsz. Rendben
Termékek Menü
0

Gyakran ismételt kérdések

Kattints a kérdésre és az oldal a megfelelő tartalomhoz ugrik. Amennyiben nem találtad meg a választ a kérdésedre látogass el a kapcsolat oldalra és küldj nekem üzenetet.

1. Hogyan tudok beregisztrálni a webáruházba?

Regisztrálni az oldal jobb felső sarkában lévő regisztráció gombra kattintással tudsz vagy pedig fizetéskor a pénztár oldalon. Fontos, hogy az adataid megadása előtt válaszd ki, hogy magánszemélyként vagy jogi személyként szeretnél regisztrálni.

A csillag jellel megjelölt adatok megadása kötelező, ezekre szükségem van a későbbi rendelésed teljesítéséhez. A regisztráció során megadhatod azt is, hogy szeretnél-e feliratkozni a hírlevelemre. Ha a feliratkozás mellett döntesz megajándékozlak egy 10%-os kedvezmény kuponnal, amit egy alkalommal tudsz majd felhasználni valamelyik vásárlásodhoz.

Miután minden kötelező adatot megadtál kattints a tovább gombra és véglegesítsd a regisztrációdat.


2. Hogyan tudok feliratkozni a hírlevélre?

A hírlevelemre való feliratkozásra több lehetőséged is van. Találsz 2 hírlevél feliratkozó boxot (egyet az oldal alján a láblécben, egyet pedig bal oldalon) itt a nevedet, email címedet megadva egyszerűen jelentkezhetsz. Ezen kívül pedig regisztráció során és vásárlás során a pénztár oldalon is ki tudod pipálni, hogy szeretnél feliratkozni.


3. Hogyan tudom megvásárolni a kiválasztott termékeket?

Ha kiválasztottad az ékszert vagy ékszereket először tedd be őket a kosaradba a kosárba gombra kattintással. A kosarad tartalmát megnézheted, ha a jobb felső sarokban lévő kosár jelzésre kattintasz. A legördülő ablakban eldöntheted, hogy a kosár oldalon még megnézed és ha szükséges módosítod a kosarad tartalmát (megnézem gomb) vagy pedig a pénztár gombra kattintva át is ugorhatsz a rendelés véglegesítéséhez.

Amennyiben van valamilyen kuponod, amit fel szeretnél használni érdemes előbb a kosárba belépni és ott megadni a kuponkódot, ugyanis erre a későbbiekben nem lesz lehetőséged és a kupont nem fogod tudni felhasználni a vásárlásodhoz.

4. Hogyan tudom módosítani az adataimat?

Regisztrált felhasználóként lehetőséged van módosítani a korábban megadott adataidat is. Jelentkezz be a profilodba, majd kattints a fiókom menüre. Itt tudod módosítani a jelszavadat, címadataidat.

5. Pár napja rendeltem, de szeretnék változtatni a szállítási címen, van rá mód?

Amennyiben a rendelésed állapota még függőben lévő kérlek írj nekem egy üzenetet a dorina@rebelleekszer.hu címre. Az üzenetben add meg a rendelésed számát és módosítom a szállítási adatokat.

6. Próbáltam felhasználni egy kupont a kosaramban, de a rendszer hibaüzenetet írt ki. Mit rontottam el?

A kupont, amit szeretnél felhasználni összesen egy alkalommal lehet beváltani. A probléma így valószínűleg az, hogy már beváltottad egyszer, így a rendszer nem fogja engedni, hogy újra érvényesítsd a kedvezményt.

7.  Sehol nem találom, hol lehet beváltani a kuponomat. Segítenél?


A kuponkódodat csakis a pénztár oldalon tudod érvényesíteni. Egy vásárláshoz 1 kupont tudsz felhasználni. A rendelés véglegesítése után már nem fogod tudni beváltani a kupont, illetve, ha nem a megfelelő helyen adod meg a kódodat nem fogja tudni a rendszer levonni a megfelelő összeget. Az alábbi képen találod a kupondoboz helyét:
kupon beváltása



8. Visszatérő vásárló vagyok, szeretném felhasználni a hűségpontjaimat. Hogyan tudom ezt megtenni?

Kérlek kattints a hűségpont rendszer menüpontra és olvasd el a leírást róla.

9. Megkaptam a csomagot, de nem jó a méret. Mit tudunk most tenni?

Szívesen állítok neked a méreten. Kérlek küldd nekem vissza a csomagot a feladó címére. Csere, javítás esetén a csomag oda-vissza szállítási költsége téged terhel.

10. Szeretnék egyedi rendelést leadni. Mi ennek a módja?

Kérlek vedd fel velem a kapcsolatot és megbeszéljük a részleteket.

11. Szeretnék díszcsomagolást kérni a rendelésemhez. Mi ennek a módja?

Minden rendeléshez egyedi csomagolás jár. Kis fehér díszdobozban, szatén zsákocskában, az oldal designjának megfelelő díszítéssel kerülnek kiküldésre a megrendelések.

12. Szeretnék kísérőkártyát kérni a rendelésemhez. Mi ennek a módja?

Kérlek jelezd ezt nekem a rendelés leadásakor  a pénztárban lévő megjegyzés mezőben.


13. Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítási költség 5000 Ft alatt belföldre Ajánlott, elsőbbségi levélként 550 Ft.
A szállítási költség 5000 Ft alatt belföldre Ajánlott levélként 500 Ft.
A szállítási költség 5000 Ft feletti megrendelés esetén belföldre, előre utalással 0 Ft.
A szállítási költség külföldre egységesen 1400 Ft.

Utánvétes fizetés esetén a szállítási költség 1650 Ft. Ebben az esetben az 5000 Ft feletti rendelések esetében járó ingyenes szállítás nem választható.


14. Milyen formában fizethetem ki a rendelésemet?

3 fizetési eszköz közül választhatsz(paypal, Barion, banki átutalás), a rendeléseket minden esetben előre utalást követően teljesítem.
 

15. Hogyan adhatok le értékelést a vásárolt termékekről?

A megvásárolt termékek oldalán, a termékleírás mellett megtalálod a vélemények fület. Kattints rá és az itt található formon küldd be nekem az értékelésedet.